Witam !


Zapraszam do śledzenia mojego nowego bloga dedykowanego w całości albumom oraz innym sposobom przechowywania, prezentowania zdjęć. Znajdziecie tutaj aktualną informację poświęconą w szczególności ofercie fotoalbumów różnych producentów dostępnych za moim pośrednictwem.

Powierzając mi Wasze zdjęcia otrzymujecie gotowy produkt w postaci albumu z wybranej przez Was kolekcji z przygotowanym przeze mnie indywidualnym projektem.

Blog ten, gromadzi dostępne na rynku kolekcje albumów, ale nie uzurpuje sobie prawa do pokazywania wszystkich dostępnych rozwiązań. Pokazuję tutaj jedynie albumy, które w moim subiektywnym odczuciu łączą ładną gustowną stylistykę, trwałość z atrakcyjną ceną.

niedziela, 28 lutego 2010

Fotoksiążka Oli i Bartka

Wielu kolegów po fachu już od jakiegoś czasu zachwyca sie fotoksiążkami marki Blurb. Owszem skorzystałem i ja równiez z ich usług i byłem / jestem pod wrażeniem jakości. Wcześniej forma prezentacji zdjęć a la fotoksiążka budziła u mnie złe skojarzenia (dotychczasowe doświadczenia opierałem bowiem na słabych wydrukach cyfrowych prezentowanych przez Fotojokera - chociaż od pewnego czasu drukuja podobno już zdecydowanie lepiej), ale od "poznania" Blurba zmieniłem nieco zdanie.
Mało tego, że zmieniłem zdanie to postanowiłem poszukać alternatywy w Polsce. I okazuje się, że w naszym kraju mamy równie dobre maszyny (HP Indigo 5500 - na takich samych drukuje Blurb) i jakość wydruku jest zadziwiająco dobra - na tyle dobra że równiez i ja postanowiłem zróżnicować ofertę albumową dodając do niej fotoksiążkę.
Jestem przekonany, że fotoksiążka może być świetną alternatywą dla znanego juz i bardzo eleganckiego fotoalbumu. Otóż jakość wydruku, mozliwość dowolnego projektowania układu zdjęć, a do tego bardzo atrakcyjna cena powoduje, że na prawdę będzie coraz trudniej się zdecydować w jaki sposób oprawić swoje zdjęcia.

Mały przykład kalkulacji:

- cena 1 szt fotoalbumu o rozmiarze 30x30 cm przy 25 kartach = 840 zł
- cena 3 szt fotoksiążek o rozmiarze 26x39  cm przy 25 kartach = 930 zł
- cena 5 szt fotoksiążek o rozmiarze 26x39 cm przy 25 kartach = 1 000 zł

Fotoksiążka jak widać jest bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem, szczególnie gdy chcemy nią obdarować więcej osób (pakiet 3 fotoksiążek to świetny i ekonomiczny pomysł na fotoksiążkę dla Pary Młodej i Rodziców z dwóch stron)

Wybór nalezy do Was drodzy Klienci :) Szczegółowy zaś cennik można znaleźć tutaj.

Poniżej zapraszam do obejrzenia przykładowej fotoksiążki, a wszystkich którzy chcą zobaczyć więcej zdjęć ze ślubu Oli i Bartka zapraszam tutaj.

0 komentarze:

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP